Kontynuuj Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".

Powiatowy Rzecznik Konsumenta

Nazwisko: ŁUGOWOJ
Imię: DANUTA
Stanowisko: POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTA
rzecznik@powiat.hajnowka.pl
Telefon: (85) 682 30 45
Pokój: 8

Mieszkańcy Powiatu Hajnowskiego mogą zgłaszać się do Powiatowego Rzecznika Konsumentów osobiście lub telefonicznie w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek - piątek od 7:30 - 15:30

Powiatowy Rzecznik Konsumentów działa w oparciu o:

  • ustawę z dnia 15 grudnia 2000 roku o ochronie konkurencji i konsumentów,
  • rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 października 1999 roku w sprawie zasad współpracy Inspekcji Handlowej z powiatowymi ( miejskimi) rzecznikami konsumentów, a także innymi instytucjami administracji publicznej i instytucjami kontrolnymi, w tym organizacjami pozarządowymi, działającymi w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  • ustawę z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym.

Do rzecznika może zgłaszać się każdy, kto potrzebuje pomocy w zakresie ochrony interesów konsumenta, ma zastrzeżenia, lub wątpliwości, co do jakości nabytych towarów, lub usług. Poza tym mamy możliwość uzyskania informacji, w jaki sposób dochodzić swoich roszczeń, kiedy możemy domagać się wymiany wadliwego towaru na nowy, czy mamy możliwość odzyskania pieniędzy w przypadku, gdy towar ciągle się psuje, w ciągu ilu dni gwarant musi rozpatrzyć reklamację, czy możemy domagać się obniżenia ceny, lub też, kiedy możemy odstąpić od umowy.

Urząd
najczęściej czytane

Konkursy


Wydziały Starostwa


Nasze Publikacje


Projekty realizowane


Wydział Komunikacji i Dróg