Oświata
Data opublikowania: 2019-02-05
Unijne granty dla młodych naukowców, uczelni wyższych i instytucji badawczych
LIDER X - Program LIDER skierowany jest do młodych naukowców: doktorantów lub nauczycieli akademickich, którzy nie posiadają stopnia naukowego doktora bądź którzy stopień ten uzyskali nie wcześniej niż przed 7 laty. Jego celem jest wsparcie ich rozwoju i umożliwienie im zdobycia doświadczenia w zakresie badań, prowadząc własny projekt badawczy.
Nabór do 18 marca.
https://www.ncbr.gov.pl/programy/programy-krajowe/lider/lider-x-edycja/
_____________________________________________________
Innovative Medicines Initiative - Inicjatywy Leków Innowacyjnych, która jest wynikiem partnerstwa zawartego pomiędzy Komisją Europejską a przemysłem farmaceutycznym reprezentowanym przez Europejską Federację Przemysłu i Stowarzyszeń Farmaceutycznych (EFPIA). Nabór odbywa się dwuetapowo. Wnioski przyjmowane są na zasadach naboru programu Horyzont 2020.
Nabór do 25 kwietnia.
_______________________________________________________
Research and Innovation Staff Exchange RISE - jedno z Działań Marii Skłodowskiej-Curie realizowanych w ramach programu Horyzont 2020. Inicjatywa umożliwia przeprowadzenie wymiany pracowników naukowych i działających w obrębie innowacji przez zarówno podmioty z sektora akademickiego, jak i pozaakademickiego w tym w szczególności MSP. RISE pozwala na realizację wspólnych projektów naukowych i innowacyjnych, nad którymi pracują pracownicy naukowi z organizacji budujących partnerstwo w ramach przeprowadzanej wymiany kadr między nimi. W skład partnerstwa wchodzi przynajmniej trzy organizacje z trzech różnych krajów.
Nabór do 2 kwietnia.
________________________________________________________
„Wspieranie procesów konsolidacji uczelni” w ramach działania 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego - nabór w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój stanowiący wsparcie procesów konsolidacji uczelni. Wspierane mają być takie działania jak np. połączenie publicznych i/bądź niepublicznych uczelni, utworzenie związku publicznych bądź niepublicznych uczelni, utworzenie federacji podmiotów systemu kształcenia wyższego, a także włączenie instytutu badawczego lub instytutu naukowego Polskiej Akademii Nauk do publicznej uczelni lub publicznych uczelni.
Nabór ciągły.
_________________________________________________________
Erasmus+ - nabory wniosków do poszczególnych działań programu Erasmus+ poświęconych mobilności, współpracy na rzecz innowacji i wymiany dobrych praktyk, wsparcia w reformowaniu polityk, a także działań Jean Monnet.
Nabory: luty-kwiecień
https://eacea.ec.europa.eu/erasmus-plus_en
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/11273/1614671478.png)
II LO z DNJB w Hajnówce utytułowane
#BiałorusRekrutuje! To już w zasadzie tradycja – hajnowski Białorus po raz kolejny znalazł się w gronie najlepszych szkół średnich w Polsce zdobywając dwa tytuły.
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/11373/1621945589.png)
Rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Hajnowskim
#TechikumRekrutuje! Zespół Szkół Zawodowych w Hajnówce pozyskał środki na realizację kolejnego projektu rozwijającego zawodowe kompetencje i umiejętności uczniów.
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/11408/1621946047.jpg)
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/11396/1620825189.jpg)
Najlepsza decyzja- jaka? Przyjść do "Polaka"!
#PolakRekrutuje na nowy kierunek!
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/11351/1618232173.jpg)
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/11336/1617195475.png)
Nowy projekt w Zespole Szkół Zawodowych
Projekt „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Zawodowych w Hajnówce poprzez realizację kompleksowego programu rozwojowego szkoły - II edycja"
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/11314/1615368015.jpg)
Pierwszy krok ku nowej ofercie kształcenia
Rada Powiatu Hajnowskiego podjęła uchwałę w sprawie wystąpienia z wnioskiem o utworzenie oddziału o wojskowym profilu kształcenia.
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/11276/1614674767.png)