Wydarzenia
Data opublikowania: 2010-08-05
Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane
Zamówienie obejmuje:
* wykonanie prac budowlanych polegających na dociepleniu istniejącego stropodachu i pokryciu głównego korpusu budynku papą termo zgrzewalną wraz z wykonaniem obróbek blacharskich i orynnowaniem,
* wykonanie naprawy istniejących kominów wentylacyjnych
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Sekcja I: Zamawiający
I.1) Nazwa i adres:
Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce
adres zamawiającego: ul. Piłsudskiego 10a, 17 – 200 Hajnówka, telefon; (85) 682-59-83, telefon/faks (85) 682-36-42
I.2)Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa – jednostka budżetowa samorządu powiatowego
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1) – Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) - Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja – ETAP I istniejącego budynku Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce.
-
1.2)– Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
-
1.3– Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rodzaj zamówienia - roboty budowlane w zakresie: „Termomodernizacja – ETAP I istniejącego budynku Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce.
Zamówienie obejmuje:
-
wykonanie prac budowlanych polegających na dociepleniu istniejącego stropodachu i pokryciu głównego korpusu budynku papą termo zgrzewalną wraz z wykonaniem obróbek blacharskich i orynnowaniem,
-
wykonanie naprawy istniejących kominów wentylacyjnych
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1. 5) Wspólny słownik zamówień (CPV)
Klasyfikacja robót według CPV
Roboty budowlane – Kod CPV – 45000000-7
Roboty rozbiórkowe - Kod CPV – 45111300-1
Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej oraz obiektów użyteczności publicznej – 45215000-7
Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne – 45260000-7
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
-
2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania.
Zakończenie 15 października 2010 r.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.
-
1) Wadium
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
-
2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
-
3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
-
3.1.) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zaświadczenie lub odpis z właściwego rejestru – ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny posiadania tego warunku.
W celu potwierdzenia posiadania doświadczenia Wykonawca załączy wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączone dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-
3.3) Potencjał techniczny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał techniczny umożliwiający terminowe wykonanie zadania.
-
3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Oświadczenie, że osoby, które podczas realizacji niniejszego zamówienia pełnić będą samodzielną funkcję techniczną w budownictwie – kierownik budowy posiadają wszelkie uprawnienia wymagane przepisami prawa.
-
3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Oświadczenie – o posiadaniu środków niezbędnych do realizacji zadania.
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy:
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce , 17-200 Hajnówka ul. Piłsudskiego 10 a
V.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 17-200 Hajnówka ul. Piłsudskiego 10a, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.1.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Starostwo Powiatowe będzie ubiegać się o pozyskanie środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska.
IV.4.1.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Kierownik PCPR Hajnówka
Paweł Szymaniuk
Pliki do pobrania:
- SIWZ
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczania z powodu niespełniania warunków
- PCPR pokrycie dachu oferta
- PCPR pokrycie dachu przedmiar
- Wzór umowy na roboty budowlane
- Formularz ofertowy