Wydarzenia
Data opublikowania: 2017-09-01
Konkurs na zastępstwo na stanowisko Specjalista ds. realizacji zadań z zakresu funkcjonowania LGD
Zarząd LGD „PB” ogłasza powtórny konkurs na zastępstwo na stanowisko Specjalista ds. realizacji zadań z zakresu funkcjonowania LGD
Wymagania dotyczące kwalifikacji i doświadczenia zawodowego
Konieczne dla pracownika na zastępstwo (wynikające z opisu stanowisk biura stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania „Puszcza Białowieska):
- Wykształcenie wyższe (pożądane kierunki: ekonomia, zarządzanie i marketing, rachunkowość).
- Roczny staż pracy w biurze o podobnej strukturze do biura LGD.
- Dobra znajomość LSR LGD „PB”.
- Dobra znajomość prawa pracy
- Dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera, programów księgowych i aplikacji biurowych.
Do zadań Specjalista ds. realizacji zadań z zakresu funkcjonowania LGD należy:
- Bieżąca obsługa petentów Biura LGD „PB”;
- Organizacja i wspieranie prac Rady LGD związanych z oceną i wyborem operacji;
- Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD;
- Rejestrowanie składanych wniosków o sfinansowanie operacji;
- Obsługa związana z naborem wniosków zgłaszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju;
- Prowadzenie sekretariatu Biura LGD;
- Udzielanie informacji o działalności LGD;
- Pomoc przy aktualizacji LSR;
- Przygotowywanie i składanie wniosków o płatność;
- Przestrzeganie ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej Stowarzyszenia;
- Należyte prowadzenie i zabezpieczenie dokumentów księgowych;
- Zarządzanie środkami finansowymi w celu zapewnienia płynności finansowej realizacji projektu;
- Prowadzenie rozliczeń z pracownikami, rozliczanie delegacji służbowych;
- Sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu i wskaźników LSR oraz bieżący monitoring wydatkowanych środków;
- Przygotowanie i Udostępnianie organom kontroli dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia kontroli;
- Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w toku sprawowania kontroli i nadzoru;
- Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Dyrektora Biura i Zarząd przy opracowywaniu dokumentów finansowych związanych z realizacją projektu;
- Wykonywanie zadań powierzonych przez przełożonego.
Zakres uprawnień:
- Wydawanie opinii w zakresie objętym zakresem obowiązków i przedkładanie ich Dyrektorowi;
- Przygotowywanie korespondencji i przedkładanie do akceptacji Dyrektorowi Biura;
- Podejmowanie decyzji dotyczących przebiegu przygotowania projektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami po uprzedniej akceptacji Dyrektora Biura;
- Prawidłowość rozliczeń finansowych;
- Opieka nad powierzonym mieniem;
- Zachowanie tajemnicy służbowej i ochrona powierzonej dokumentację;
- Ochrona przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem danych osobowych, do których dostęp stwarzają powierzone zadania i obowiązki.
Zakres odpowiedzialności:
- Sprawna realizacja powierzonych projektów;
- Prawidłowe rozliczenie powierzonych projektów;
- Przygotowywanie propozycji zmian w zapisach LSR w zakresie realizowanych zadań;
- Opieka nad powierzonym mieniem;
- Zachowanie tajemnicy służbowej i ochrona powierzonej dokumentacji;
- Prawidłowość rozliczeń finansowych;
- Opieka nad powierzonym mieniem;
- Zachowanie tajemnicy służbowej i ochrona powierzonej dokumentację;
- Ochrona przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem danych osobowych, do których dostęp stwarzają powierzone zadania i obowiązki.
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę na czas zastępstwa
- przewidywany okres zatrudnienia : wrzesień 2017- styczeń 2018
Kandydat zobowiązany jest złożyć:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- dokumenty poświadczające staż pracy;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Lokalnej Grupie Działania „Puszcza Białowieska” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Etapy konkursu:
- Złożenie dokumentów przez Kandydatów.
- Weryfikacja dokumentów złożonych przez Kandydatów.
- Rozmowa kwalifikacyjna.
- Ogłoszenie wyników.
Miejsce pracy:
Biuro Lokalnej Grupy Działania „Puszcza Białowieska”
ul. Parkowa 3
17-200 Hajnówka
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Biurze LGD, w dni robocze w godzinach 8.00 – 15.00 lub pocztą (decyduje data wpływu do biura) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. realizacji zadań z zakresu funkcjonowania LGD
Lokalna Grupa Działania „Puszcza Białowieska” ul. Parkowa 3, 17-200 Hajnówka
w terminie do dnia 15 września 2017 roku godz. 15.00.
Aplikacje niekompletne oraz aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacje o zakwalifikowaniu się Kandydatów do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną przesłane do zainteresowanych listem poleconym w ciągu trzech dni od zakończenia pierwszego etapu postępowania kwalifikacyjnego, czyli po weryfikacji dokumentów złożonych przez Kandydatów. Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Lokalnej Grupy Działania „Puszcza Białowieska” (www.lgd-puszcza-bialowieska.pl). Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem tel. 85 682 50 26.
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/settings/test_2371522401637.jpg)
Postanowienie o wszczęciu postępowania scaleniowego gruntów obiektu "Ekiaszuki i inne"
Postanowienie z dnia 6 grudnia 2018 o wszczęciu postępowania scaleniowego gruntów obiektu "Ekiaszuki i inne" Link do załącznika pdf
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/settings/test_2371522401637.jpg)
NOWA STRONA POWIATU HAJNOWSKIEGO
Ta strona jest archiwalna. Nowa strona samorządu powiatu to: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-hajnowski
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/settings/test_2371522401637.jpg)
Zawiadomienie o XX sesji Rady Powiatu Hajnowskiego
Zawiadamiam, iż dnia 24 czerwca 2021r. (czwartek) o godz. 13:00 w sali kolumnowej Hajnowskiego Domu Kultury w Hajnówce odbędzie się XX sesja Rady Powiatu Hajnowskiego z następującym porządkiem obrad: Otwarcie XX sesji Rady Powiatu Hajnowskiego. Przedstawienie porządku obrad sesji. Przyjęcie protokołu z XIX sesji Rady Powiatu.
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/11429/1623313470.png)
Powiat rozwija turystykę aktywną
58 372,00 zł na realizację projektu Szlakiem bioróżnorodności Regionu Puszczy Białowieskiej i Doliny Narwi" Nowa atrakcja na turystycznej mapie regionu.
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/11417/1622623117.png)
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Hajnówce konsultantem powiatowym w projekcie Podlaski Kompas Pracy
Celem projektu jest: merytoryczne wzmocnienie rozwoju poradnictwa edukacyjno-zawodowego przy jednoczesnej współpracy z pracodawcami w 33 szkołach zawodowych województwa podlaskiego przez stworzenie Podlaskiej Sieci Doradztwa Zawodowego
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/11416/1622450403.png)
Punkt Powszechny Szczepień wznawia działanie
Od 07 czerwca 2021 r. Punkt Szczepień Powszechnych przy Szkole Podstawowej Nr. 1 w Hajnówce wznowi działalność celem podania drugiej dawki szczepionki.
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/11413/1622104302.png)
![](/images/480x246/filemanager/photos/uploads/posts/settings/test_2371522401637.jpg)