Informacje
Data opublikowania: 2017-02-09
Rozpoczęło się przyjmowanie ofert udziału w drugiej edycji akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”.
„Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny to marketingowy sposób promocji ofert handlowych poprzez rabaty cenowe w ograniczonym czasie i wybranym asortymencie, sprawdza się we wszystkich sektorach. Pomysł wypalił również w odniesieniu do propozycji z zakresu usług turystycznych. Pierwsza, w praktyce z powodzeniem, wprowadziła go w życie Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna w 2008 roku. Za jej przykładem poszło wielu naśladowców – miasta i regiony. Ministerstwo Sportu i Turystyki spopularyzowało akcję na poziomie ogólnopolskim. Zachęca w ten sposób przedsiębiorców związanych z branżą turystyczną i gestorów atrakcji turystycznych do prezentowania swoich ofert, a rodaków, turystów indywidualnych, do korzystania z atrakcji i usług turystycznych, również poza głównym sezonem wakacyjnym. Założenie jest proste. Klienci, którzy w określonych dniach wybiorą się na przykład do restauracji, muzeów, parków rozrywki, czy też zechcą zatrzymać się w hotelu, mogą liczyć na zniżki, nawet 50%, w stosunku do wysokości standardowego cennika obowiązującego każdego innego dnia. Przed podjęciem szczegółowych planów weekendowych, można upewnić się, które obiekty proponują usługi w tańszych cenach. Lista opublikowana będzie na stronach witryny „Polska zobacz więcej”. Warto zapoznać się z nią uważnie, ponieważ w wielu przypadkach, partnerzy akcji umożliwiają skorzystanie z usług w innym terminie, pod warunkiem, że ich zakupu lub rezerwacji klient dokona w podczas dni niższych cen. Istotna uwaga organizacyjna. Koordynator akcji, Polska Organizacja Turystyczna, nie odpowiada za realizację poszczególnych ofert promocyjnych, które zgłaszają partnerzy akcji. Nie są one również wymienione na stronach witryny „Polska zobacz więcej”. Wyłącznie na stronach internetowych partnerów akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” zamieszczane są dokładne informacje dotyczące konkretnych usług.
Pierwsza edycja 23 – 25 września 2016 to:
400 partnerów,
60 tys. turystów,
4,5 milina odbiorców kampanii w social mediach
Zapraszamy do udziału w Akcji.
KROK PO KROKU
❶ Zapoznaj się z regulaminem dostępnym na stronie <http://www.polskazobaczwiecej.pl> www.polskazobaczwiecej.pl
❷ Przygotuj zakładkę na swojej stronie internetowej, w której zawarta będzie oferta promocyjna, dedykowana Akcji. WAŻNE! Do 15 marca zakładka z ofertą promocyjną musi być gotowa do weryfikacji pod względem merytorycznym przez Organizatora, lecz nie może być widoczna (opublikowana) na Waszej stronie internetowej.
❸ Przygotuj swoje logo oraz 4 zdjęcia obiektu (2 zewnątrz, 2 wewnątrz), o odpowiedniej wielkości:
a) logo – szerokość 250 px (plik nie większy niż 100 kB)
b) zdjęcie - szerokość 720 px (plik w formacie JPG nie większy niż 1 MB)
❹ Wypełnij formularz dostępny na stronie <https://crm.pot.gov.pl/UI/Firmeo.UI.Newsletter/NewsletterEditor/%20http:/www.polskazobaczwiecej.pl> www.polskazobaczwiecej.pl. Masz na to czas od 7 do 28 lutego.
❺ Czekaj na e-mail z informacją o wyniku weryfikacji zgłoszenia.
❻ W przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji (zakwalifikowaniu jako Partnera), prosimy o uruchomienie zakładki z ofertą promocyjną w trybie publicznym w dn. 15 marca, o godz. 9:00.
Michał Nykowski
Joanna Turek
Polska Organizacja Turystyczna
ul. Chałubińskiego 8,
00-613 Warszawa
tel. +48 (22) 536 70 53
+48 (22) 536 70 68
fax. +48 (22) 536 70 04