Kontynuuj Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".

Informacje

Data opublikowania: 2010-09-06

Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane

Zamówienie obejmuje:

-  wykonanie prac budowlanych polegających na dociepleniu istniejącego stropodachu i pokryciu głównego korpusu budynku papą termo zgrzewalną wraz z wykonaniem obróbek blacharskich i orynnowaniem,
- wykonanie naprawy istniejących kominów wentylacyjnych
- wykonanie instalacji odgromowej

 Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce
adres zamawiającego: ul. Piłsudskiego 10a, 17 – 200 Hajnówka, telefon; (85) 682-59-83, telefon/faks (85) 682-36-42
I.2)Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa – jednostka budżetowa samorządu powiatowego

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) – Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) - Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja – ETAP I istniejącego budynku Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce.
2.1.2– Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
2.1.3– Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Rodzaj zamówienia - roboty budowlane w zakresie: „Termomodernizacja – ETAP I istniejącego budynku Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce.

Zamówienie obejmuje:

  • wykonanie prac budowlanych polegających na dociepleniu istniejącego stropodachu i pokryciu głównego korpusu budynku papą termo zgrzewalną wraz z wykonaniem obróbek blacharskich i orynnowaniem,
  • wykonanie naprawy istniejących kominów wentylacyjnych
  • wykonanie instalacji odgromowej

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1. 5) Wspólny słownik zamówień (CPV)

Klasyfikacja robót według CPV

Roboty budowlane – Kod CPV – 45000000-7
Roboty rozbiórkowe - Kod CPV – 45111300-1
Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej oraz obiektów użyteczności publicznej – 45215000-7
Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne – 45260000-7
Roboty instalacyjne elektryczne  - 45310000-3 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania.
Zakończenie 30 listopada 2010 r.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.

III.1 Wadium
Informacja na temat wadium: wadium jest wymagane w wysokości 3 000,00 PLN.
   (słownie złotych: trzy tysiące 00/100).

III.2  Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
       III.3.1.) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli      przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

Zaświadczenie lub odpis z właściwego rejestru – ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
       III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny posiadania tego warunku.
W celu potwierdzenia posiadania doświadczenia Wykonawca załączy wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączone dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

III.3.3) Potencjał techniczny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał techniczny umożliwiający terminowe wykonanie zadania.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Oświadczenie, że osoby, które podczas realizacji niniejszego zamówienia pełnić będą samodzielną funkcję techniczną w budownictwie – kierownik budowy posiadają wszelkie uprawnienia wymagane przepisami prawa.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Oświadczenie – o posiadaniu środków niezbędnych do realizacji zadania.

 III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy:

 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce , 17-200 Hajnówka ul. Piłsudskiego 10 a
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 17-200 Hajnówka ul. Piłsudskiego 10a, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.1.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Starostwo Powiatowe będzie ubiegać się o pozyskanie środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska.
IV.4.1.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 

Kierownik PCPR Hajnówka
Paweł Szymaniuk

 Pliki do pobrania:

Pozostałe Informacje
2018-12-06

Postanowienie o wszczęciu postępowania scaleniowego gruntów obiektu "Ekiaszuki i inne"

Postanowienie z dnia 6 grudnia 2018 o wszczęciu postępowania scaleniowego gruntów obiektu "Ekiaszuki i inne" Link do załącznika pdf
Czytaj więcej
2022-07-11

NOWA STRONA POWIATU HAJNOWSKIEGO

Ta strona jest archiwalna. Nowa strona samorządu powiatu to: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-hajnowski
Czytaj więcej
2021-06-11

Zawiadomienie o XX sesji Rady Powiatu Hajnowskiego

Zawiadamiam, iż dnia 24 czerwca 2021r. (czwartek) o godz. 13:00 w sali kolumnowej Hajnowskiego Domu Kultury w Hajnówce odbędzie się XX sesja Rady Powiatu Hajnowskiego z następującym porządkiem obrad:  Otwarcie XX sesji Rady Powiatu Hajnowskiego. Przedstawienie porządku obrad sesji. Przyjęcie protokołu z XIX sesji Rady Powiatu.
Czytaj więcej
2021-06-10

Powiat rozwija turystykę aktywną

58 372,00 zł na realizację projektu Szlakiem bioróżnorodności Regionu Puszczy Białowieskiej i Doliny Narwi" Nowa atrakcja na turystycznej mapie regionu.
Czytaj więcej
2021-06-02

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Hajnówce konsultantem powiatowym w projekcie Podlaski Kompas Pracy

Celem projektu jest: merytoryczne wzmocnienie rozwoju poradnictwa edukacyjno-zawodowego przy jednoczesnej współpracy z pracodawcami w 33 szkołach zawodowych województwa podlaskiego przez stworzenie Podlaskiej Sieci Doradztwa Zawodowego
Czytaj więcej
2021-05-31

Punkt Powszechny Szczepień wznawia działanie

Od 07 czerwca 2021 r. Punkt Szczepień Powszechnych przy Szkole Podstawowej Nr. 1 w Hajnówce wznowi działalność celem podania drugiej dawki szczepionki.
Czytaj więcej
2021-05-27

Dzień Samorządu Terytorialnego - życzenia

Życzenia Starosty Hajnowskiego
Czytaj więcej
2021-05-26

Sprostowanie do nieprawdziwych informacji

dot. koncepcji programowo przestrzennej na rzece Leśna Prawa.
Czytaj więcej
Więcej
najczęściej czytane