Zakończenie rzeczowej realizacji projektu –15.07.2015r. Trwałość realizacji projektu - maj 2021 r.
Lider projektu – Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
Partnerzy projekty – jednostki samorządowe ( 129 – powiaty, gminy, miasta, w tym powiat hajnowski
Całkowity udział finansowy powiatu Hajnowskiego – 1 274 159,75 PLN w tym wkład własny 191 123,96 PLN
Założone cele: Projekt przewiduje cyfryzację obiegu informacji na linii petent – urząd oraz urząd – urząd. W ramach projektu zrealizowane zostaną następujące działania:
- wdrożenie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami w Starostwie Powiatowym w Hajnówce i jednostkach organizacyjnych;
- Wdrożenie Cyfrowego Urzędu;
- Wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej (GIS Podlasia);
- W ramach Podlaskiej Platformy Elektronicznej wdrożenie w Zespole szkół Ogólnokształcących w Hajnówce e-dziennika.
Ponadto Starostwo Powiatowe w Hajnówce i jednostki organizacyjne w ramach projektu otrzymały 39 komputerów stacjonarnych, 13 zestawów bezpiecznego podpisu, 12 skanerów, 13 czytników kodów kreskowych, 28 laptopów, 4 serwery.