Nazwisko: MNIUK
Imię: VIOLETTA
Stanowisko: główny specjalista
Kompetencje: główny specjalista ds. obsługi Rady Powiatu
e-mail: biuro.rady@powiat.hajnowka.pl
Telefon: (85) 682 45 77
Pokój: 23
Kompetencje i zadania:
Zapewnienie obsługi Rady i Zarządu:
1) obsługa kancelaryjno - biurowa Rady i radnych;
2) organizacyjne przygotowanie posiedzeń i narad organów kolegialnych (Rady, Zarządu, Komisji stałych i nadzwyczajnych powoływanych przez Radę), opracowanie protokółów z obrad, ich uchwał, wniosków i opinii oraz przekazywanie odpowiednim organom do wykonania;
3) prowadzenie rejestru Uchwał organów Rady , wniosków i opinii komisji, interpelacji i zapytań radnych;
4) zapewnienie terminowego przygotowania materiałów dla potrzeb Rady i jej komisji oraz Zarządu przy współpracy z Naczelnikami Wydziałów;
5) organizowanie przyjęć obywateli w ramach skarg i wniosków przez Przewodniczącego Rady i Wiceprzewodniczących Rady oraz przekazywanie skarg do załatwienia wg kompetencji;
6) opracowywanie okresowych informacji, ocen i analiz działalności Rady i jej organów wewnętrznych;
7) koordynowanie prac związanych z udzielaniem odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
8) Nadzór nad wykonywaniem zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej w tym prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej.
9) Prowadzenie prac związanych z ustawą o petycjach.
10) Wykonywanie zadań związanych z nadawaniem tytułu „Zasłużony dla Powiatu Hajnowskiego”.
11) Nadzór nad realizacją zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.