Telefoniczna Informacja Pacjenta czynna całą dobę

Przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta podpowiadają, gdzie znajdziesz pomoc medyczną w razie choroby w nocy oraz dni wolne od pracy. Infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia i Rzecznika Praw Pacjenta oferuje również czat oraz rozmowy w języku migowym. Od września TIP działa całodobowo. Połączenie z numerem infolinii – 800 190 590 – w całej Polsce jest bezpłatne.

Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP) jest wspólnym przedsięwzięciem Narodowego Funduszu Zdrowia i Rzecznika Praw Pacjenta. Od 2 września funkcjonuje całą dobę, przez siedem dni w tygodniu. Dzwoniąc pod bezpłatny numer 800 190 590, dowiesz się:

Jeden numer – wiele możliwości

Obok wydłużenia czasu pracy infolinii, NFZ wprowadził dodatkowe udogodnienia dla pacjentów, którzy chcą skontaktować się z TIP. Chodzi m.in. o możliwość zamówienia rozmowy z konsultantem, czat na stronie internetowej NFZ i obsługę w języku migowym. Dzięki nowym rozwiązaniom pacjenci w dogodnej dla siebie porze uzyskają ważne informacje dla swojego zdrowia.

Średni czas oczekiwania na połączenie to zaledwie 11 sek. Średnio jedna rozmowa trwa 4:55 min.

60 konsultantów średnio obsługuje infolinię w ciągu doby.

Jak połączyć się z Telefoniczną Informacją Pacjenta?

  1. Zadzwoń pod bezpłatny numer  800 190 590
  2. Zgłosi się automatyczna sekretarka, która poprosi Cię o wybór tematu rozmowy
  3. Wybierając cyfrę 1 połączysz się z konsultantem, który podpowie Ci, m.in. gdzie najszybciej znajdziesz pomoc medyczną
  4. Wybierając cyfrę 2 połączysz się z biurem Rzecznika Praw Pacjenta (w godz. 8.00-18.00).

za: nfz.gov.pl

PLAKAT