Wydział Komunikacji i Dróg - zmiana zasad pracy od 19 marca 2020 r.

Uprzejmie informujemy, że od dnia 19 marca 2020 r. Wydział Komunikacji przyjmuje interesantów do godziny 13.00.

 

Z uwagi na duże zagrożenie epidemiczne apelujemy, żeby do minimum ograniczyć wizyty  w sprawach dot. Wydziału Komunikacji. Przypominamy, że zawiadomienia o nabyciu/zbyciu pojazdu można zgłosić elektronicznie ePUAP: (adres skrzynki Starostwa Powiatowego: 23f0tg2rlj) lub pocztą po uprzednim wypełniniu i podpisaniu wniosku pobranego ze strony samorządu (link) a także załączając umowę kupna - sprzedaży. W sprawach dodatkowych pytań prosimy o kontakt: komunikacja@powiat.hajnowka.pl

 

Od dnia 19 marca 2020 r. będzie możliwe załatwienie sprawy w Wydziale Komunikacji tylko po uprzednim umówieniu się telefonicznie:

 

85 682 51 63 – rejestracja pojazdu

85 682 61 35 - wydawanie dowodów rejestracyjnych, zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu

85 682 41 34 – Prawo jazdy