W związku z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, spotkanie odbędzie się z wykorzystaniem platformy Microsoft Temas.
Zasady udziału:
- Spotkanie odbędzie się 17 czerwca 2021 r. (czwartek) o godz. 15.30
- Osoba zainteresowana wzięciem udziału w najpóźniej do 16 czerwca 2021 r. do godz. 15.00 zgłasza swój udział mailowo (korespondencję prosimy kierować na adres mara@powiat.hajnowka.pl) lub telefonicznie (85 682 47 68) podając dane: imię i nazwisko oraz adres mailowy.
- W dniu spotkania o godzinie 15.00 Organizator prześle zgłoszonym Uczestnikom link do spotkania.
- Aby wziąć udział w spotkaniu należy posiadać zainstalowaną aplikację Microsoft Temas
- Podczas spotkania zostaną przeprowadzone warsztaty – w związku z tym każdy uczestnik otrzyma materiały konferencyjne – do odbioru w punkcie Obsługi Klienta w holu Starostwa Powiatowego po uprzednim kontakcie telefonicznym (85 682 47 68)
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu spotkania
Załącznik: