Od 15 października br., do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie ZUS w Hajnówce przy ul. Armii Krajowej 16, jest niedostępna.
Klienci nadal mogą składać wnioski oraz dokumenty w hajnowskim ZUS bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej „Skrzynki na dokumenty”.
Osoby, które są zainteresowane bezpośrednią wizytą w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych mogą skorzystać z sali obsługi klientów w inspektoratach w Bielsku Podlaskim i Siemiatyczach, a także oddziale ZUS w Białymstoku.
ZUS przypomina jednocześnie o możliwości wykorzystania elektronicznych środków komunikowania się z ZUS za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Konto na portalu PUE ZUS można założyć bez wychodzenia z domu – przez internet – za pomocą Profilu Zaufanego (ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej.
Ponadto, do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia pod numerem tel. 22 560 16 00, dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Dla zainteresowanych Polskim Bonem Turystycznym dostępna jest specjalna infolinia pod numerem tel. 22 11 22 111.
Dodatkowe numery telefonów, które udostępniamy klientom ZUS do kontaktu: (85) 682 95 10 oraz 502 000 839.
Katarzyna Krupicka
regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego