28 lutego rozpocznie się nabór w konkursie "Tworzenie sieciowych produktów przez MŚP" w Polsce Wschodniej. Na wsparcie projektów realizowanych przez konsorcja pod wspólną marką przewidziano 250 mln zł. W nowym konkursie do 5 mln zł zmniejszono minimalną wartość kosztów kwalifikowanych projektu.
Małe i średnie przedsiębiorstwa połączone w konsorcja mogą otrzymać wsparcie na połączenie swoich potencjałów w stworzenie wspólnej oferty – kompleksowej, innowacyjnej usługi, pakietu usług lub produktu. W ramach projektu muszą wystąpić: inwestycje w spójną infrastrukturę produktów sieciowych, rozwój aplikacji i usług opartych na technologiach informacyjno-komunikacyjnych, opracowanie i wdrożenie jednolitych standardów funkcjonowania i promocji produktu.
1.3.2 POPW: Tworzenie produktów sieciowych przez MŚP Termin składania wniosków: od 28 lutego 2019 r. do 29 sierpnia 2019 r. Pula środków: 250 mln zł Minimalna wartość kosztów kwalifikowanych projektu: 5 mln zł |
Na co możesz przeznaczyć dofinansowanie?
Projekty obejmujące łącznie:
- inwestycje w spójną infrastrukturę produktów sieciowych
- opracowanie i wdrożenie jednolitych standardów funkcjonowania i promocji produktu
Dofinansowaniu podlegają projekty tworzące i rozwijające innowacyjne produkty sieciowe w obszarach wpisujących się w zakres Regionalnych Inteligentnych Specjalizacji wspólnych dla co najmniej dwóch województw Polski Wschodniej:
- realizowane na terytorium co najmniej jednego województwa Polski Wschodniej (województwa: lubelskie, podkarpackie, podlaskie, świętokrzyskie i warmińsko-mazurskie)
- dotyczące inwestycji początkowej i prowadzące do stworzenia innowacyjnych produktów sieciowych.
Uwaga: VAT nie jest kosztem kwalifikowanym
Kto może otrzymać dofinansowanie?
Konsorcja mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw:
- składające się z co najmniej 3 przedsiębiorców
- z pomysłem na wspólny, innowacyjny produkt sieciowy
Samodzielny wnioskodawca MSP:
- produkt sieciowy tworzony jest z podmiotami współpracującymi nie otrzymującymi wsparcia
Czym jest produkt sieciowy?
Produkt sieciowy to gotowa do sprzedaży spakietyzowana oferta oparta o rozproszoną strukturę podmiotów funkcjonujących jako jedna spójna koncepcja, posiadająca wspólny wyróżnik (markę) produktu.
Więcej na stronie "Tworzenie produktów sieciowych przez MŚP".
za:biuro.mediacontact.pl