Tworzenie produktów sieciowych przez MŚP - nowy nabór

28 lutego rozpocznie się nabór w konkursie "Tworzenie sieciowych produktów przez MŚP" w Polsce Wschodniej. Na wsparcie projektów realizowanych przez konsorcja pod wspólną marką przewidziano 250 mln zł. W nowym konkursie do 5 mln zł zmniejszono minimalną wartość kosztów kwalifikowanych projektu.

Małe i średnie przedsiębiorstwa połączone w konsorcja mogą otrzymać wsparcie na połączenie swoich potencjałów w stworzenie wspólnej oferty – kompleksowej, innowacyjnej usługi, pakietu usług lub produktu. W ramach projektu muszą wystąpić: inwestycje w spójną infrastrukturę produktów sieciowych, rozwój aplikacji i usług opartych na technologiach informacyjno-komunikacyjnych, opracowanie i wdrożenie jednolitych standardów funkcjonowania i promocji produktu.

1.3.2 POPW: Tworzenie produktów sieciowych przez MŚP

Termin składania wniosków: od 28 lutego 2019 r. do 29 sierpnia 2019 r.

Pula środków: 250 mln zł

Minimalna wartość kosztów kwalifikowanych projektu: 5 mln zł

 

Na co możesz przeznaczyć dofinansowanie?

Projekty obejmujące łącznie:

Dofinansowaniu podlegają projekty tworzące i rozwijające innowacyjne produkty sieciowe w obszarach wpisujących się w zakres Regionalnych Inteligentnych Specjalizacji wspólnych dla co najmniej dwóch województw Polski Wschodniej:

Uwaga: VAT nie jest kosztem kwalifikowanym

 

Kto może otrzymać dofinansowanie?

Konsorcja mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw:

  • składające się z co najmniej 3 przedsiębiorców
  • z pomysłem na wspólny, innowacyjny produkt sieciowy

Samodzielny wnioskodawca MSP:

  • produkt sieciowy tworzony jest z podmiotami współpracującymi nie otrzymującymi wsparcia
     

Czym jest produkt sieciowy?

Produkt sieciowy to gotowa do sprzedaży spakietyzowana oferta oparta o rozproszoną strukturę podmiotów funkcjonujących jako jedna spójna koncepcja, posiadająca wspólny wyróżnik (markę) produktu.

Więcej na stronie "Tworzenie produktów sieciowych przez MŚP".

za:biuro.mediacontact.pl