Rejestracja firmy przez telefon

Zakładanie firmy przez telefon – jak to zrobić?

Jak skorzystać z telefonicznej rejestracji?

Uwaga! Możesz także zarejestrować się w serwisie CEIDG i po wypełnieniu wniosku przez telefon podpisać go elektronicznie, bez konieczności wizyty w urzędzie. Jak to zrobić? Po rozmowie z konsultantem otrzymasz na swoją skrzynkę mailową wypełniony i gotowy do podpisu wniosek w pliku w formacie xml. Z wykorzystaniem profilu zaufanego, bankowości internetowej lub podpisu elektronicznego możesz zalogować się do systemu CEIDG, zaimportować wniosek i podpisać elektronicznie. Możesz także zaimportować otrzymany plik xml wniosku bez logowania w CEIDG i dokonać w nim zmian.  

Jeśli chcesz zaimportować swój wniosek do serwisu CEIDG, na stronie rejestracji firmy w sekcji „Wstępne przygotowanie danych" zaznaczasz punkt „Na podstawie pliku". Następnie klikasz „Wybierz plik", odszukujesz i zaznaczasz właściwy plik wniosku np. na swoim komputerze. Plik zostanie zaimportowany.

Jeśli chcesz, żeby telefoniczna rejestracja twojej działalności przebiegła sprawnie, przed połączeniem z konsultantem przygotuj informacje dotyczące firmy, takie jak m.in.: forma opodatkowania, przedmiot działalności (kod PKD), nazwa firmy.

Zalety telefonicznej rejestracji firmy

Jakie są zalety korzystania z telefonicznej rejestracji firmy?

za: biznes.gov.pl