Samorządowy Lider Zarządzania

KONKURS: "SAMORZĄDOWY LIDER ZARZĄDZANIA 2010: Współpraca gmin i powiatów z organizacjami pozarządowymi"

Związek Miast Polskich – jeden z Partnerów projektu – ogłosił konkurs dla powiatów, miast i gmin wiejskich!

Celem konkursu jest identyfikacja dobrych praktyk z zakresu współpracy administracji samorządowej z organizacjami pozarządowymi. Dla realizatorów Projektu konkurs jest okazją upowszechnienia najlepszych rozwiązań z zakresu międzysektorowej współpracy. Natomiast laureaci zostaną nagrodzeni oraz otrzymają dyplomy dokumentujące udział w tym prestiżowym wydarzeniu. Przykłady ich wzorcowej współpracy będą promowane jako dobra praktyka w trakcie kończącej konkurs konferencji a także m.in. za pośrednictwem strony  http://www.dobrepraktyki.pl/.

Wybór zwycięskich przykładów współpracy zostanie dokonany przez Komisję Konkursową, złożoną z przedstawicieli partnerów projektu: Departamentu Pożytku Publicznego w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej, Związku Miast Polskich (we współpracy ze Związkiem Gmin Wiejskich RP i Związkiem Powiatów Polskich), Sieci Wspierania Organizacji Pozarządowych SPLOT, Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich, Instytutu Spraw Publicznych oraz Collegium Civitas.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą do dnia 30 czerwca 2010 r. Wniosek należy przesłać mailowo na adres: konkurs@zmp.poznan.pl, a także w wersji pisemnej na adres: Związek Miast Polskich, ul. Robocza 46A, 61-517 Poznań (z dopiskiem: „Konkurs Samorządowy Lider Zarządzania 2010 – współpraca JST i NGO”).

Więcej informacji znajdziecie Państwo we wstępie WNIOSKU oraz na stronie internetowej Związku Miast Polskich http://www.zmp.poznan.pl/

Zapraszamy do udziału i życzymy powodzenia!