Zapraszamy do udziału w drugiej części seminarium pt. „Ambasador miejsca - profesjonalny informator turystyczny", które odbędzie się w dniach 18-19 lutego 2016 r. w siedzibie Białowieskiego Parku Narodowego w Białowieży.
Podczas seminarium krok po kroku omówione zostaną dalsze zasady profesjonalnej obsługi turystów przez pracowników punktów informacji turystycznej lub osoby odpowiedzialne za udzielanie informacji turystycznej w innych instytucjach, np. urzędy miast, urzędy gmin, domy kultury, biblioteki itp.
Program seminarium - pobierz
Osobą prowadzącą szkolenie będzie Pan Marcin Pałach - Dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji.
Mając na uwadze jak najbardziej profesjonalne przygotowanie pracowników do obsługi klienta-turysty, zapraszamy do uczestnictwa w seminarium osoby bezpośrednio odpowiedzialne za kontakty z turystami w punktach informacji turystycznej lub innych obiektach.
Prosimy o mailowe, na adres: cwpbialowieza@nida.pl lub telefoniczne, nr: 85-655-24-15 potwierdzenie udziału w seminarium do dnia 15 lutego 2016 r. włącznie.
W imieniu
|
W imieniu
Starosta |
W imieniu
|
W imieniu
Krzysztof Margol |
Seminarium organizowane jest w ramach projektu „Centrum Wdrażania Projektów przy Białowieskim Parku Narodowym" finansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu „Trzymaj z Puszczą".