Superbrand Polska 2010

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informuję, że międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 15 lat w ponad 85 krajach,  już po raz piąty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku.  W tej edycji po raz pierwszy ocenialiśmy miasta i regiony.

Nagroda Superbrand jest jedynym na rynku wyróżnieniem dla działu marketingu firmy za pracę na rzecz silnej marki.

Głosami niezależnej Rady Marek, najsilniejsze marki w Polsce zapraszane są do ekskluzywnej grupy Superbrands. Tytuł ten zostaje przyznany jedynie niewielkiej liczbie marek (poniżej 5 procent ogółu marek ocenianych przez Radę Marek).

Jest mi niezwykle miło poinformować, że marka Puszcza Białowieska znalazła się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymała tytuł Superbrand Polska.

Od tej chwili mają Państwo prawo posługiwać się przyznanym tytułem laureata piątej edycji Superbrands we wszelkiej komunikacji  wewnętrznej oraz zewnętrznej.

Tylko te marki, które uzyskały tytuł Superbrands, mają prawo przystąpić do programu umożliwiającego pełne wykorzystanie tytułu.

Z przyjemnością spotkamy się z Państwem aby porozmawiać o wszystkich  korzyściach wynikających z przyznanego tytułu.

Z poważaniem,
Nina Kowalewska-Motlik
Prezes Zarządu
New Communications Sp. z o.o.

Skład Rady Marek Superbrands 2010.

1.Paweł Rabiej – Prezes Wydawnictwa Business Education Institute, wydawca ThinkTank
Przewodniczący Rady Marek
2.Krzysztof Najder – Partner Zarządzający i CEO, Stratosfera
3.Irena Eris – Dyrektor Działu Badań i Rozwoju, Laboratorium Kosmetyczne dr Irena Eris
4.Anna Lubowska – Managing Director Media Edge
5.Grzegorz Kiszluk, Redaktor Naczelny, Brief
6.Paweł Patkowski – V-dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Plus Polkomtel
7.Beata Mońka – Dyrektor Generalny Y&R Brands
8.Leszek Stafiej – Stafiej/Partnerzy, właściciel
9.Michał Stawecki – Dyrektor Marketingu, APART
10.Joanna Bujarska – Ciszek – Dyrektor Marketingu, Grupa CEDC
11.Monika Czerwińska – Dyrektor Marketingu, SSL Healthcare
12.Krzysztof Kruszewski – Dyrektor Generalny SMG/KRC
13.Jacek Kotarbiński – Dyrektor Generalny Popai
14.Ewa Łabno – Falęcka – Dyrektor PR, Mercedes – Benz Polska
15.Joanna Stachowska – Dyrektor marketingu, członek Zarządu Akzonobel Polska
16.Maciej Wyrwas – Dyrektor Marketingu Ecco Shoes Poland
17.Jacek Pawlak – Managing Creative Director , FireFly Group
18.Kamil Niemira – Dyrektor Zarządzający, Agencja Social Media
19.Jacek Gadzinowski – Ekspert Komunikacji Zintegrowanej, Bloger www.gadzinowski.pl
20.Paweł Kowalewski –Prezes Zarządu IAA, Oddział w Polsce
21.Arkadiusz Łoś – Brand Consulting&CI Director, Dragon Rouge
22.Janusz M. Kamiński – Szef Marketingu i PR/ Rzecznik prasowy  Automapa – media
23.Andrzej Szczepek – dr nauk ekonomicznych