Straciłeś kartę? Nie ryzykuj. Skorzystaj z wygodnego systemu do zastrzegania kart.

ikonka kartyStraciłeś kartę? Nie ryzykuj.

Skorzystaj z wygodnego systemu do zastrzegania kart. Zadzwoń (+48) 828 828 828

Postępuj zgodnie z instrukcjami.

 

ikonka telefonu    Wystarczy jeden numer  aby zastrzec karty  w kilku bankach

 

 

ikonka karty  System działa każdego dnia 24/h

 

 

ikonka wiadomości sms  Zastrzegasz kartę bezpośrednio w swoim banku

 

 

ikonka karty Twoja karta została zastrzeżony, jesteś już bezpieczny

 

Jak działa System Zastrzegania Kart?

Głównym komponentem Systemu jest Portal głosowy, czyli system IVR wyposażony w technologie automatycznego rozpoznawania i syntezy mowy, który pozwala posiadaczom kart na głosowe wybranie Banku, na infolinię którego System dokona przekierowania rozmowy.

Kto jest operatorem systemu?

Operatorem systemu jest Związek Banków Polskich.

peratorem systemu jest Związek Banków Polskich.

Czy usługa jest płatna?

Usługa jest bezpłatna. Jedyny ponoszony koszt to koszt połączenia telekomunikacyjnego – zgodnie z tabelą opłat swojego operatora telekomunikacyjnego.

Czy rozmowa jest nagrywana?

Tylko częściowo. System nagrywa rozmowę od połączenia się Użytkownika z Systemem do przekierowania Użytkownika do Banku. Rozmowa pomiędzy Użytkownikiem a Bankiem nie jest nagrywana przez System.

Ukradziono mi kilka kart płatniczych z różnych Banków. Czy mogę zastrzec je wszystkie na raz?

Nie. Użytkownik w czasie jednego połączenia może zastrzec karty tylko jednego Banku. By zastrzec kartę innego Banku, Użytkownik musi ponownie połączyć się z Systemem.

karty tylko jednego Banku. By zastrzec kartę innego Banku, Użytkownik musi ponownie połączyć się z Systemem.

Jakie dane muszę podać?

System Zastrzegania Kart nie zada żadnego innego pytania niż o nazwę Banku, w którym Użytkownik posiada kartę płatniczą. Nie zapyta o imię, nazwisko, PESEL, ani żadną inną daną.

dnego innego pytania niż o nazwę Banku, w którym Użytkownik posiada kartę płatniczą. Nie zapyta o imię, nazwisko, PESEL, ani żadną inną daną.

O co zapyta mnie pracownik banku przyjmujący zgłoszenie?

Po uzyskaniu połączenia z osobą przyjmującą zgłoszenie należy podać dane, o które zostaniemy poproszeni przez pracownika Banku. Dane te są potrzebne do prawidłowej identyfikacji zarówno klienta jak i karty, której zastrzeżenie chcemy zgłosić.

Czy System działa za granicą?

Tak. Do numeru 828 828 828 wystarczy dodać prefiks +48.

Więcej na www.zastrzegam.pl