Region Puszczy Białowieskiej na WORD TRAVEL SHOW

WORD TRAVEL SHOW - Międzynarodowe Targi Turystyczne to jedne z największych w Polsce, prezentujące ofertę najciekawszych destynacji turystycznych w kraju i na świecie, przyciągające ok.  50 tys. odwiedzających. Oczywiście nie mogło na nich zabraknąć regionu Puszczy Białowieskiej – byliśmy jednym z ponad 200 wystawców z całego świata, którzy przyjechali zaprezentować to, co turystycznie najlepsze!

Walory regionu promowała Lokalna Organizacja Turystyczna „Region Puszczy Białowieskiej” we współpracy ze Starostwem Powiatowym w Hajnówce oraz Urzędem Miasta. Bogata oferta turystyczna zaprezentowana na stoisku promującym nasz region skutecznie przykuwała uwagę przechodniów. Odwiedzający stoisko chętnie zabierali ze sobą foldery, mapy oraz broszury promujące turystykę w regionie; często  pytali o  możliwość bezwizowego zwiedzania białoruskiej części Puszczy Białowieskiej, szukali informacji o ofertach zielonych szkół, o atrakcjach dla rodzin z dziećmi, a także ofert dla grup. Najmłodsi fani żubrów mogli zabrać ze sobą samodzielnie pomalowanego żuberka Pompika.

Udział w III edycji Międzynarodowych Targów Turystycznych World Travel Show został zrealizowany w ramach zadania publicznego pn. „Rozwój i promocja Marki Puszcza Białowieska”, współfinansowanego ze środków Ministerstwa Spotu i Turystyki. Projekt składa się z trzech etapów: I etap to działania organizacyjne polegające na wewnętrznym komunikowaniu marki, II etap obejmował działania produktowe mające na celu budowanie wizerunku marki Puszcza Białowieska. Udział w tragach wpisuje się w trzeci etap, obejmujący działania promocyjne, nastawione na zwiększenie rozpoznawalności, podkreślenie unikalności marki Puszcza Białowieska. W ramach promocji LOT opracował także trzy wydawnictwa: folder wizerunkowy marki, katalog ofert oraz Folder Turystyka Aktywna w Regionie Puszczy Białowieskiej. Przed stowarzyszeniem jeszcze dużo pracy: organizacja trzech wizyt studyjnych dla dziennikarzy (8), blogerów i vlogerów (10) oraz touroperatorów (12) w celu promocji marki Puszcza Białowieska a także udział w kolejnych targach turystycznych TTWarsaw 22-24.11.2018. Po raz kolejny mieszkańcy Warszawy będą mieli okazję się przekonać dlaczego region Puszczy Białowieskiej to miejsce idealne na odpoczynek dla każdego turysty.

Katarzyna Miszczuk