Ogłoszenie o przetargu

Hajnówka, dnia 09.07.2010r.

Nr sprawy SO. 3041-2 /10

OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. Nr .113 poz.759) Prawo zamówień publicznych

na

Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj przebudowy bieżni  na boisku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Hajnówce

Kod CPV:   45212221-1  Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych,
                    71220000-6   Usługi projektowania architektonicznego.

1. Zamawiający:

Powiat Hajnowski
ul. Piłsudskiego 7
17-200 Hajnówka
tel. 85 682 27 18, fax. 85 682 42 20
www.powiat hajnowka.pl      e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl

2. Przedmiot zamówienia: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj przebudowy bieżni  na boisku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Hajnówce

1. Zadanie obejmuje:

I.  Fazę projektową – opracowanie :

1)projektu budowlano-wykonawczego przebudowy bieżni  na boisku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Hajnówce w zakresie niezbędnym do zgłoszenia przebudowy
2) przedmiarów, kosztorysów inwestorskich 
3) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót 
4) uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji jeśli takowe są wymagane

II. Fazę wykonawczą – wykonanie robót budowlanych:

1) budowę bieżni o nawierzchni z kruszywa łamanego,
2) zagospodarowanie i uporządkowanie pozostałej części dotychczasowej bieżni ,

Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ.

3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 8, lub pobrać ze strony www.powiat.hajnowka.pl

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

5. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust.1 pkt 6 do wysokości nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

9. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie należy wykonać w terminach:

10. Opis warunków udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące:

1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy  nakładają obowiązek ich posiadania,
1.2.  posiadania wiedzy i doświadczenia i w tym względzie:
a) wykażą i udokumentują (referencjami lub protokołami odbioru), iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej 5 robót budowlanych, których zakres obejmował budowę lub przebudowę obiektów sportowych wraz z podaniem wartości i miejsca wykonania robót,
1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie:
a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r.              w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub tożsame wydane na podstawie starszych przepisów oraz jest członkiem właściwego samorządu zawodowego,
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej i w tym względzie:
posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 200.000.,00 zł.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach,  o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP.

3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku.

5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia.

Oświadczenia i dokumenty, jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania

W celu potwierdzenia, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest przedłożyć:

a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ) a także  o ile wynika to ze złożonego oświadczenia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika.

b)    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat  przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego,  że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (Załącznik Nr 3 do SIWZ),

c)  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za wykonanie projektu oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także wykonywanych przez nie czynności (Załącznik Nr 4 do SIWZ),

d)  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Załącznik Nr 5 do SIWZ),

e)   informację  banku  lub  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo - kredytowej,  w  których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

f)   opłaconą polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć:

a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik Nr 6 do SIWZ),
b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Pozostałe oświadczenia i dokumenty:

- wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ) zawierający m.in.:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
-    oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami (w tym projektu umowy) i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania,
-    oświadczenie o przyjęciu:  terminu płatności i terminu związania ofertą,
a )   oświadczenie o udzieleniu gwarancji oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.
b)  kosztorys ofertowy,
c)w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
d)pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych.

11. Wymagane wadium: nie dotyczy

12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

    Cena brutto – 100% 

13. Oferty należy składać w: Starostwie Powiatowym w Hajnówce, ul. Zina 1, 17-200 Hajnówka,

      , pok. nr 19,  w terminie do dnia 27 lipca 2010r. do godz. 13.00.
      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 lipca 2010r. o godz. 14.00.

14. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

15. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:

Pietruczuk Włodzimierz, tel. 85 682 93 76  w godz. 800 -1500
Danuta Rola ,                 tel. 85 682  30 45 w godz. 800 -1500