Kampania Wiem, co podpisuję

Urząd Komunikacji Elektronicznej opracował materiały, które mają uświadomić konsumentów w zakresie ich praw i obowiązków zarówno na etapie korzystania z umowy, jak również korzystania z usług. Agresywny marketing, a często oszustwa, to powszechnie stosowane metody pozyskiwania nowych klientów.

Do pobrania: Jestem świadomym konsumentem, WIEM, CO PODPISUJĘ!

Treść ulotki*:

Urząd Komunikacji Elektronicznej ostrzega przed zawieraniem umów bez zapoznania się z ich treścią.

Jeśli podpisałeś umowę, czujesz się wprowadzony w błąd, oferta jest niekorzystna - możesz od niej odstąpić!

Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni!

Wystarczy wysłać oświadczenie przed upływem 14 dni. W oświadczeniu podaj imię i nazwisko, adres , numer telefonu, numer umowy i datę jej zawarcia. Podpisz się! Możliwość ta dotyczy umów zawartych na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa np. w domu abonamenta.

Masz pytania? Zadzwoń:

Centrum Informacji Konsumenckiej UKE: 22 330 4000 (pn.-pt. 8.15-16.15)

Masz prawo do zmiany dostawcy usług i wybrania najkorzystniejszej umowy. Rób to świadomie.

Zanim  podpiszesz umowę, przeczytaj!

Nie daj się oszukać!

Masz prawo przeczytać i podjąć świadomą decyzję!

*Opublikowano za UKE mając na uwadzę Czytelników niedowidzących

plakat